"Ik zou nog eens graag gaan shoppen!"

"Waar heb jij nog eens heel veel zin in?": vroeg ik Lorain het afgelopen weekend. En zonder al te veel nadenken had ze al een antwoord klaar: "Ik zou graag nog eens gaan shoppen." Dus zonder veel aarzelen planden we afgelopen woensdag een tripje naar één van onze favoriete winkels. Kleine kanttekening om je volledig in te leven in het verhaal: kleren passen is een ware fitnessactiviteit als je been en arm niet de bewegingen willen maken die ze normaal moeten maken om kledingstukken uit en aan te trekken.

Niettegenstaande zouden we alle soldenartikels bekeken hebben en kozen we drie outfits die gepast moesten worden. Had ik nog ergens een verkeerde maat meegenomen waardoor er nog wat wissels extra aan te pas kwamen. Maar ik kan je zeggen: shoppen is en blijft toch een zwakte van ons allebei ;)!

Met de nodige rustmomentjes tussendoor, hebben we toch een leuke namiddag beleefd!

Want ook al is ons leven op een aantal maanden volledig op zijn kop gezet, toch proberen we alles voor iedereen zo normaal en vlot mogelijk te laten lopen.

Thuis blijven, binnen blijven of stoppen met uitstapjes zijn voor ons geen optie! Soms zijn er wel gekke blikken maar over het algemeen zijn de reacties en gesprekken vaak hartverwarmend en heel behulpzaam.

Buiten komen maakt dat we vaak lachen om de situaties waar we in belanden en dat de tijd goed gespendeerd wordt!

Want daarmee is er weer een chemokuur gepasseerd! En beginnen we onze koffers stilaan te maken voor de volgende therapie week in Duitsland.

Wij hopen dat de kanker stabiliseert. In september staat een nieuwe hersenscan gepland! 🙏🍀

#gogolorrie